מדריך קידום אתרים - בחירת תוכן לאתר, חלק ב'
בפרק הקודם דיברנו על בחירת תוכן שנשים לאתר, בפרק הנ"ל נלמד איך לבחור תוכן שלא כדאי לשים באתר. (קידום יתר).
קידום יתר - הקדמה כללית.
גוגל עובד בשיתוף פעולה מלא עם חברות קידום אתרים בארץ ובעולם. הוא אף מרחיק לכת ודואג לעדכן את מקדמי האתרים בדרישות שלו. הסיבה לכך היא כי בסופו של יום ועל עף שקידום אתרים נחשב בעניי גוגל מניפולציה של האתר, עדין האתרים משתנים בזכות קידום אתרים, ולטובה.
האתרים מכילים יותר מלל, יותר תוכן, יותר עומק ועוד דברים רבים.
הקודים משתפרים ונהיים מהירים יותר, אך בכל זה יש גם כמה מקדמי אתרים שאוהבים להפריז.
קידום אתרים נכון:
בשביל להבין מה זה קידום יתר, עלינו להבין קודם מה זה קידום אתרים נכון.
העכביש של גוגל רוצה להיות אנושי, העכבשי של גוגל, מנסה להסתכל בעניי הגולש, כמה האתר יכול לעניין אותו.
קידום אתרים נכון כולל בתוכו כותרות מסומנות בתג של כותרת H1, H2, H3 וכו' והמלל בתג מלל
.
וכמובן שהכל צריך להתחבר לתחביר אחד גדול, קריא, ושיהיה כמה שיותר מעניין.
קידום אתרים - קידום יתר
רבים ממכם בטח נתקלתם באתר שכותרתו היא:
ספרים | ספרים במרכז | ספרים בתל אביב
כותרת כזאת היא אינה תקנית מהסיבה שגוגל מנסה לחשוב כמו שבני אדם חושבים.
גוגל רואה הרבה פעמים את המילה ספרים בכותרת ושואלת את עצמה, למה צריך את כל הפעמים האלה, לא היה עדיף ספרים במרכז ובתל אביב?
לאחר שהבנו מה זה קידום אתרים מוגזם, הינה הפירוש המדוייק.
קידום אתרים בנוי על פרמטרים רבים ומשתנים רבים.
הנקודה בקידום אתרים טוב הוא להביא את המשתנים האלו אל סף ההרמוניה, שאף משתנה לא יחרוג מהאחר.
קידום אתרים מוגזם הינו להביא את אחד המשתנים למקום רחוק, כגון מילת חיפוש ביחס גבוה מדיי באתר, או קידום מילת חיפוש אחת מעבר לאחרות.
בפרק הבא נלמד על קידום ובניית אתרים, מה הקשר בין הבנייה לבין קידום האתר
ליאור הרשקו
Msp-Site